VEELGESTELDE VRAGEN
1. Hoe kan ik me als nieuwe klant aanmelden ?
2. Wat zijn de verzendkosten ?
3. Kan ik ook zonder account bestellen ?
4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen ?
5. Is mijn bestelling gelukt ?
6. Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren.
7. Waarom staat er op mijn afschrift STG Mollie Payments ?
8. Op welke manier kan ik betalen ?
9. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.
10. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden ?
11. Wij willen grotere aantallen bestellen.
12. Ik weet de maat niet precies.
Mocht u vraag er niet bij staan kunt u altijd contact met ons opnemen, wij helpen graag !
U kunt het contactformulier invullen, ons bellen: 06-20581004 of een email sturen naar: info@ondergoeddiscounter.nl.
1. Hoe kan ik me als nieuwe klant aanmelden ?
U kunt zich aanmelden via het icoontje mijn account rechts bovenaan de pagina. Maar ook tijdens het bestelproces wordt u gevraagd of u een account wilt aanmaken.
2. Wat zijn de verzendkosten ?
Voor bezorging in Nederland: GRATIS bij een bestelling vanaf € 30,00 en onder de €30,00 zijn de verzendkosten € 3,99.
Voor bezorging in België en Duitsland zijn de verzendkosten bij bestellingen vanaf € 50,00 GRATIS en onder de € 50,00 betaald u slechts € 5,50 aan verzendkosten.
Voor overige landen kunt u voor het juiste tarief beter contact met ons opnemen, zodat u niet teveel betaald.
3. Kan ik ook zonder account bestellen ?
Uiteraard kunt u bij ons ook zonder een account bestellen. Tijdens het bestelproces kunt u een keuze maken tussen bestellen met een account of zonder een account. Met een account heeft u wel een overzicht van uw eerdere bestellingen en kunt u dus sneller bijbestellen.
4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen ?
Uiteraard kunt u bij ons ook uw bestelling op een ander adres laten bezorgen. Dit kunt u aangeven door tijdens het bestelproces het blokje ik wens een ander afleveradres aan te klikken.
5. Is mijn bestelling gelukt ?
U ontvangt altijd van ons een bevestigingsmail van uw bestelling. Mocht u deze niet ontvangen hebben is er iets misgegaan bij de bestelling en dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
6. Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren:
U kunt binnen 14 dagen na ontvangst een artikel ruilen voor een andere maat, kleur of ander artikel. U dient ons vooraf een mail te sturen. U kunt een artikel ook retour sturen, mits aan de voorwaarden wordt voldaan en u het herroepingsformulier heeft ingevuld. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Onvoldoende gefrankeerde/ ongefrankeerde en rembours zendingen nemen wij niet aan en worden dus ook niet door ons gecrediteerd. Wij storten na ontvangst en controle het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op uw rekening via STG Mollie Payment.
7. Waarom staat er op mijn afschrift STG Mollie Payments ?
Mollie Payments voert voor Ondergoeddiscounter het betaalproces uit. Vandaar dat u op uw rekeningafschrift niet de naam Ondergoeddiscounter, maar STG Mollie Payments ziet staan.
8. Op welke manier kan ik betalen?
U kunt bij ons op verschillende manieren betalen:
- via Ideal
- via SEPA overboeking
- via Bancontact
- via KBC/ CBC
- via SOFORT banking
- via Belfius
9. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen:
Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op.
10. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verzonden. Mochten producten besteld zijn die uit één van onze distributiecentra komen is de levertijd ongeveer 3-5 werkdagen.
11. Wij willen grotere aantallen bestellen:
U kunt het beste telefonisch of per email contact met ons opnemen, zodat wij samen kunen overleggen en u een passende offerte kunnen aanbieden.
12. Ik weet de maat niet precies:
U kunt het beste telefonisch of per email contact met ons opnemen, zodat wij u kunnen adviseren. Wij helpen graag!